Кількість
|
Вартість
|
||
|
Познайомтеся з Dermalogica - це познайомтеся з найкращим станом вашої шкіри.
Dermalogica - вибір № 1 професійних косметологів та їхніх клієнтів у всьому світі.
Історія Dermalogica почалася в 1986 році, але зміни в індустрії почали відбуватися вже в 1983 році в Лос-Анджелесі (США), коли Джейн Вурванд, професійний косметолог, що здобула освіту у Великобританії, заснувала Міжнародний дерматологічний інститут (IDI - International Dermal Institute).
Історія Dermalogica розпочалася з навчання, вона є освітньою компанією зі своєю лінією продукції, а не навпаки - лінією продукції, що пропонує навчання
Сьогодні освітні програми Інституту викладаються в 100+ школах по всьому світу і визнані міжнародним "золотим стандартом" післядипломного навчання косметологів.
IDI розробляє і створює не тільки продукти Dermalogica, але також процедури, концепції та програми навчання.
Створення бренду
Концепцією створення бренду Dermalogica було відповідність її переконанням про здоров'я шкіри на противагу зовнішній красі.
Концепція :
З продуктів мають бути виключені інгредієнти, які часто спричиняють роздратування шкіри і появу комедонів (такі як ланолін, денатурований спирт, мінеральні масла, штучні барвники і аромати), продукти мають покращувати здоров'я шкіри і призначатися професійними косметологами, що пройшли спеціальне навчання.
"Наша пристрасть до здоров'я шкіри межує з одержимістю. Ми переконані, що кожній людині має бути доступний відповідний саме їй догляд за шкірою. Цією філософією ми живемо з моменту створення і до сьогодні.”
Джейн Вурванд.
Засновниця Dermalogica
Відмінності Dermalogica:
- Допомогти клієнтам краще пізнати свою шкіру завдяки позитивному діалогу з експертом.
- Індивідуальні програми догляду, процедури, взаємини.
- Створення взаємин за допомогою людського контакту, експертних знань і навичок професійного косметолога.
Підхід Dermalogica по догляду за шкірою:
Головне для бренду є здоров’я шкіри, а саме підтримання шкірного бар’єру в здоровому стані:
- зберегти фізіологічний рівень ph шкіри;
- стимулювати процес оновлення клітин шкіри;
- відновлення балансу вологи і ліпідів;
- підтримувати природній мікробіом шкіри
Dermalogica враховує не тільки типи шкіри, але й унікальні особливості шкіри у певної людини. Тому продукти бренду можна комбінувати між собою і створити свій персональний план догляду за шкірою порадившися з професійним косметологом бренду Dermalogica.